PKP PLK: Linia 103 w całości „definitywnie wyłączona z eksploatacji”

15 lutego 2013

Połowa lutego 2013r. Rynek Kolejowy publikuje wykaz linii które PKP PLK wyłącza z eksploatacji. Są wśród nich linie niedawno rewitalizowane kosztem wielu mln zł, są także takie jak „nasza” stotrójka którą wieloletnie zaniedbania doprowadziły do stanu tragicznego.

Pełny wykaz linii można znaleźć pod linkiem:
http://www.rynek-kolejowy.pl/foto/files/RYNEK_KOLEJOWY_wykaz_linii_definitywnie_wylaczonych.pdf
oraz
http://www.rynek-kolejowy.pl/foto/files/RYNEK_KOLEJOWY_wykaz_linii_wstepnie_wylaczonych.pdf

Czy znalazły by się chętne osoby do przejęcia linii i wprowadzenia na niej drezynowania wzorem innych szlaków w Polsce? Piszcie na meila w zakładce KONTAKT lub formularz kontaktowy.


8 myśli nt. „PKP PLK: Linia 103 w całości „definitywnie wyłączona z eksploatacji”

  1. Drezyniarstwo mogło by być ratunkiem dla 103 ALE tory musiały by mieć ciągłość i być kąpletne a są miejsca niestety gdzie szyny rozkradziono lub przejazdy kolejowe zaasfaltowano więc pytanie jakim kosztem ubytki zostaną uzupełnione i przez kogo? Przez PKP PLK? Wątpię? Samorządy? heheeee – pozostają ludzie które powołają stowarzyszenie drezynowe Trzebinia-Wadowice ale skąd kasę weźmiecie????

  2. Na terenie województwa małopolskiego PKP PLK planuje definitywnie wyłączyć z eksploatacji już w grudniu 2013 roku odcinki: Trzebinia – Bolęcin (…)
    http://www.rynek-kolejowy.pl/40081/Ma%C5%82opolskie_zaskoczone_planami_zamykania_linii.htm
    Skoro w Bolęcinie nie uruchomiono na nowo kamieniołomu to na nic nowo wyremontowana stacja a raczej bocznica Bolęcin bo właściciel z niej ni korzysta.
    Faktycznie zrobić ruch drezynowy Trzebinia-Bolęcin-Regulice-Okleśna (Okleśna Spytkowice ruch kolejowy z Zakładów Chemicznych Alwernia więc PLK się dalej nie zgodzi) natomiast ciąg dalszy Spytkowice-Wadowice bo to też ładny odcinek i KOMPLETNE torowisko więc jeździć się da – największy problem to Regulice-Alwernia-Okleśna tu konieczne uzupełnienie torów!


Dodaj komentarz